
فاطمه خیری
فاطمه خیری متولد سال 1379، دارای مدرک کارشناسی رشته روانشناسی، 4 سال سابقه تدریس در پایه های مختلف، سابقه تدریس تخصصی ریاضی ششم در اموزشگاه، گذراندن دوره های اموزشی به روز زیر نظر استاتید مجرب. رویکرد آموزشی درس ریاضی: یادگیری فعال: تشویق دانش اموزان به مشارکت در کلاس و حل مسائل به صورت گروهی. استفاده از ابزار بصری: استفاده از جداول، اشکال هندسی، نمودار برای توضیح مفاهیم. حل مسئله: تمرکز بروی حل مسائل واقعی و کاربردی. فردی سازی یادگیری: توجه به نیاز و سطح یادگیری دانش اموزان، توسعه تفکر انتقادی: تشویق دانش اموزان به پرسشگری و تحلیل مسائل. رویکرد اموزشی درس علوم: استفاده از فعالیتهای عملی، آزمایشها و پروژههای گروهی تا دانشآموزان بتوانند مفاهیم را بهتر درک کنند و به کار ببرند. همچنین، ارتباط بین علوم و زندگی روزمره نیز مورد توجه قرار میگیرد تا دانشآموزان متوجه کاربرد علم در زندگی شوند. رویکرد اموزشی درس فارسی: تقویت مهارتهای زبانی، ادبی و تفکر انتقادی دانش اموزان. اشنایی با متون ادبی، شعرها و نثرهای مختلف و تقویت توانایی خواندن، نوشتن و تحلیل متون ادبی. رویکرد اموزشی درس مطالعات: اشنایی دانش اموزان با تاریخ، جغرافیا، فرهنگ و جامعه ایران و جهان و همچنین اشنایی با محیط اجتماعی و فرهنگی خود و همچنین تقویت حس مسئولیتپذیری و آگاهی اجتماعی انها. رویکرد اموزشی درس هدیه ها: آموزش ارزشهای اخلاقی، اجتماعی و دینی دانش اموزان و تقویت روحیه همدلی، احترام به دیگران و آشنایی با مفاهیم دینی و اخلاقی. با استفاده از روشهای مختلفی مانند داستانگویی، بحثهای گروهی و فعالیتهای عملی تا دانشآموزان بتوانند مفاهیم را بهتر درک کنند و آنها را در زندگی روزمره خود به کار ببرند. رویکرد اموزشی درس قران: آموزش مفاهیم و ارزشهای قرآنی، تلاوت صحیح و فهم معانی آیات. آشنا کردن دانشآموزان با قرآن کریم و تقویت ارتباط آنها با آموزههای دینی است. با استفاده از تلاوت گروهی، بحث درباره معانی آیات، و فعالیتهای عملی برای درک بهتر مفاهیم.